maandag 14 november 2011

sieraden voor groot en klein



Ik ben druk bezig met een nieuwe sieradenlijn onder de naam Schwarzwalder-Kitsch, sieraden in de duitse souvenirstijl uit vervlogen tijden, veel roze en bruin. De afbeeldingen bestaan uit klederdracht popjes, hertjes, schildjes, koekoeksklokjes en meer leuks uit het Zwarte woud en omgeving. De sieraden maar ook haarclipjes en haarspeldjes zijn stuk voor stuk uniek en met de hand gemaakt. Neem gerust een kijkje in de shop, er staan al een paar artikelen in en er komen er steeds meer bij want ik barst van de ideeen.










2 opmerkingen:

  1. superleuke dingen maak je daar! bedankt om ons blogske te volgen & bedankt dat we je mochten ontdekken ;-) we gaan je in t oog houden! vele groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danielle, Ik ben vanaf vandaag officieel volgster. Ik kom binnen via appeltje eitje. Wat een geweldig leuke dingen maak je! Superleuke sieraden maak je. Ik heb je nog net op tijd ontdekt voor op mijn verlanglijstje voor sinterklaas/kerst! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen