maandag 14 november 2011

nog meer hobbies van mij

Ik heb ook een shopje op het gebied van opstrijktransfers en applicaties, leuke afbeeldingen om je lampenkapje, kussentje, tas, shirtje of wat dan ook een nieuw leven in te blazen. Natuurlijk helemaal leuk met sinterklaas en kerst op komst... voor een prikkie maak je de leukste kadootjes zelf. Je koopt bijvoorbeeld bij Xenos een goedkoop lampenkapje en versiert deze. Je strijkt op lapje vilt een leuke opstrijktransfers (eventueel met de naam van de ontvanger) knipt het leuk uit met een kartelschaar en plakt het met textiellijm op het kapje, leuk kantje eromheen plakken of strikje... zo'n leuk kapje heeft niemand. Kadootjes hoeven zeker niet duur te zijn.
Ik heb echt honderden transfertjes in mijn winkeltje en voor 3.95 heb je al een stripje met 3 applicatie's, kun je weer 3 mensen verrassen. Ik zal wat voorbeeldjes toevoegen:












En zo kunnen we nog wel even door gaan... kom gerust kijken in mijn shopje http://www.badges-applicaties.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten