vrijdag 15 juni 2012

Tashanger met baby

De eerste tashanger is bijna afgerond. Ik heb er een foto ingeplakt van mijn kersverse nichtje, hierover een ovale acrylsticker van 30 x 40mm geplakt. Verder heb ik een malletje gemaakt met tutty putty van een babypopje en deze volgegoten met pourplast, deze heb ik met roze pigmenten gemengd. De andere zijde heb ik nog niets mee gedaan, even vragen of mijn schoonzusje daar haar zoontje in zou willen of een leuke retro afbeelding o.i.d. De tashangers ga ik eerdaags ook aan mijn webshoppie toevoegen zodat ze te bestellen zijn met eigen foto's maar je kunt ze natuurlijk ook zelf gaan maken. De frames waar de foto's ingepplakt worden zijn trouwens ook van pourplast gemaakt en ook deze mallen heb ik met putty gemaakt. Het lijkt ingewikkeld maar is heel makkelijk hoor.

1 opmerking: